sextonfyrtioett

2011-08-20 @ 16:41:02
IGÅR VAR DET FEST I FESTTÄLTET HOS AMANDA. det var storm ute och jag gick och la mig genomblöt. med det var så sjukt kul och vi dansade massa.
jag hade aldrig någon riktig tidsuppfattning. men klockan var kanske bara två när vi kom in. jag harriet amanda jossan och ida. i underkläder låg vi på köksgolvet och åt rostade mackor. på morgonen gjorde vi en kanske 10punktad lista med neongul tush, på vad vi ville äta. sen åt vi flottig frukost och städade tältet. jag är hemma nu och äter persikahalvor och chips under ett mjukt stort täcke. jag är trött och tänkte sätta på lite film. jag är biosugen. jag vill gå på bio ikväll. hihi
när jag chillade i min lite klippta skjorta. posar liksom. diskret-posar.

Kommentarer:
Postat av: isä

biobio?? :)))))))))

2011-08-20 @ 21:40:50
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: ida

asså så snygg jag blir helt galen, och skjortan gif meee!! <3

2011-08-21 @ 15:34:04
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0