tankspridd

2011-08-21 @ 20:50:44
JAG TÄNKTE BESKRIVA MIGSJÄLV SOM TANKSPRIDD. det lät rätt men betydelsen var helt fel. jag kan inte påstå att jag varken är okoncentrerad eller disträ.
vad jag ville säga var att det bubblar av tankar i mig just nu. jag försöker komma på vad skola betyder. försöker komma på något att göra ikväll. försöker manipulera mitt hår att torka. försöker koncentrera mig på om jag ska kolla på tvn. svara på detdär smset. ringa någon. skrika till leo att sänka volymen. vara uppdaterad på facebook. läsa bloggar. ska jag klä på mig?
jag vet inte. jag orkar inte. jag antar att jag laddar inför skolan. själv. hemma. dricker kaffe och sitter i fönstret. kanske ser en film eller så.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0