bäng bäng

2011-12-07 @ 22:34:18
jag skjöt nyss mig själv. bäng bäng. med en banan mot huvudet. bäng bäng. att komma hem från att ha tränat. vara mör i varenda jävla lemm utan att ha ansträngt sig och sedan sätta sig och läsa franska. ord text förståelse lyssna skriva teori verb adjektiv böja former. allt som bara virrar omkring i min lilla hjärna som har så mycket annat att tänka på just nu.
jag har kommit underfund med att jag inte är gjord för skola, att läsa och lära mig när han och han och hon och dom var födda osvosv. så jag drog ett spontant beslut och sköt mig med min banan.
jag hjärta min rosa munkis. alltså åh, världens skönaste. och det finaste är att min 60 åriga franska-lärare har en likadan fast i en annan färg, och i skolan. hon är fin. på många sätt, förutom franska-delen. (fast jag vill verkligen lära mig franska flytande, sååå jätte gärna)

Kommentarer:
Postat av: Isse

y u shoot lol

2011-12-08 @ 16:34:28
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0