helt sprudlande lycklig

2011-12-28 @ 14:35:27
jag fick känslan av att vilja skriva hur mycket som helst. för av okänd anledning är jag så himla glad just nu. jag vet faktiskt inte varför. igårkväll satt jag och snabbskissade vid matbordet. så med blocket och alla blyertspennor framme satte jag mig med fem avokados(inspirationssak, vet ej) en kopp kaffe och ritade igen. har ätit finnkrisp med massor av avokado på och suddat och stompfat ut skuggorna. jag är bara så himla lycklig, lyrisk och studsig. ja, jag vet inte.
ikväll ska jag gosa med harriet och jag fyller år om tre dagar(!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer:
Postat av: PISSE

WOOP BIRTHDAY

2011-12-28 @ 19:50:58
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0