-

2011-12-10 @ 15:26:34
jag är så himla på hugget vad gäller musik just nu. jag är inne på allas spotifylistor och snor musik. har gjort fyra nya listor senaste tiden med olika genrar. okej nu ska ni få alla mina lyssningsbara listor. i ordning, med de jag gjort först och så blir de yngre. osv. och, ja, jag är sämst på att namnge mina listor.

kallare än minusgraderostrukturerat✭när jag känner mig festligi landet baguette
☺bland maskrosor och annat på en sommaräng - höstkramdo you know what's hardcore?me shoving an elephant up your sister's back door - dubbing love fuckstep
godmorgon/godnatt vinterland - och här är min nu senaste som tydligen skapades för 18 timmar sedan. den ska man alltså kunna somna och vakna till. måste slipas, för jag märkte att vissa är opassande. det är massa gamla låtar så jag måste hitta nya sova/vakna låtar nu! hejdå

Kommentarer:
Postat av: Isse

jisses najs bhehehe

2011-12-11 @ 20:38:31
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0