söndag

2011-12-04 @ 19:39:55
alltså ni är ju så himla fina. tack för fina kommentarer, verkligen. blir så himla glad, så himla himla glad.
igår förde vindarna och regnet mig in till stan och ner i harriets soffa. vi gick ner och köpte sushi och julmust och satte oss framför nervdrypande filmer. idag har vi promenerat lite vid vattnet och kring skinnis. vi har ätit lussebullar och druckit kaffe. vi har legat på golvet och utmanat varandra på fruit ninja som två andra tolvåringar.
i förrigår gjorde jag en ny lista, som förövrig har ett supertöntigt namn, som jag lyssnar på flitigt blandat med denna.
söndagsöndagsöndag. kommande vecka ska jag försöka lägga lite mer tid på mina förskräckliga franskaböcker och naturboken. det är inget jag ser fram emot just nu, men jag ska, och ja, jag måste. snart snart snart är det jullov.
och åhåhåh. bob hund ska till emmaboda i sommar. så glad!!

Kommentarer:
Postat av: Isse

sooooet du e

2011-12-05 @ 16:48:04
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0