23.32.49

2011-02-19 @ 23:32:49
HEJSAN OCH VILKEN TREVLIG FREDAG/LÖRDAG JAG HAR HAFT. eller hade. att de blivit helg firades med lunch på Riche med Harriet och Hannah. jag och Hannah drog oss vidare till mitt ställe och gjorde IQtest, spelade gitarr, sjöng och åt chips. åkte och köpte naturgodis och Filippa hakade på tillbaka till mig. vi hämtade allt man kan tänkas behöva en mysig fredagkväll in till lillstugan. dansade. sjöng. skrattade. pratade massvis och om allt osvosv.
det var mucho trevligt.
denna dag har gått åt till att plugga franska med mamma. men vi lyckades inte riktigt hålla oss där. vi snöade in på massa annat och pratade istället. skönt.
nu ska jag ladda batterierna inför imorn. tredje lördagen irad jag lägger mig innan tolv. jisses. vad ska det bli av mig?


Kommentarer:
Postat av: Isse

Åh vad mysigt, mingla lite

2011-02-21 @ 19:12:31
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0