en söndagkväll

2011-02-20 @ 23:01:43
JAG HAR INTE TID ATT SOVA. jag har ju två prov och en inlämning. jag avskyr att plugga men tyvärr måste det göras. det hör till liksom. jag satsar på dehär tre åren. sen blir det resa massa förhoppningsvis. tjäna massa pengar och köpa en fantastisk lägenhet med högt i tak och utsikt över stockholm. ja jag kommer förbli en stockholmstjej. stressig stad men jag trivs.
jag är en sådan med alldeles för mycket tankar. speciellt om framtiden. eftersom att jag trots allt är en människa, för att byta tillbaka ämnet, så måste jag nog ändå säga god natt, sätta klockan tidigt och sova. hoppas på en bra vecka. håller tummen.
jisses vilken rörig text.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Uss plugg, men dukkti tjej <3

2011-02-21 @ 19:09:33
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0