en insnöad huvudstad

2011-02-11 @ 17:38:57
JAG VILL SÄGA ATT DET ÄR LITE KOMISKT. roligt på något sätt. dels att snöstormen vändes till klarblå himmel med sol på ca femton minuter. och att hela facebbok är fullkomligt bombarderat med kommentarer om det. "dagen då ingen kom fram till skolan".
pappa väckte mig tidigt och sa att inga bussar skulle gå. han sjukanmälde mig och jag somnade om. vaknade vid nio och satte på musik. låg och rullade runt i min säng och sjöng högt. åt frukost med mamma. relaxade. och ut på en promenad. det var så vackert och jag tog en massa bilder. åh vad solsken kan göra susen för själen. gäller bara att sätta igång med studierna nu. ta en onödigt varm dusch. sätta på mina skönaste kläder och förbereda mig för en mysig hemmakväll.
tog lite fina fjortisbilder i spegel. herregud. lite förvånad över att de blev så fina bilder med en liten mobil..

Kommentarer:
Postat av: Isse

SÅ HIMLA snygg vad fjortis liksommmm

2011-02-12 @ 19:12:12
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0