first man on the moon

2011-02-10 @ 20:12:27
JAG VET INTE. men jag kände så när hela uppgången till mitt hus var vit. orörd. jag lämnade mina små docs avtryck i den mjuka snön.
jag har varit arg idag. men jag har släppt det för det mesta. jag kände mig bara lite orättvist behandlad. eller vad man ska säga.
men jag frustrations-rökte lite och mådde bättre.
pratade ut med min mamma. hon är så bra att prata med. förstår allt och är alltid på min sida. tänker inte ens tänka tanken hur de skulle vara utan henne. nej. plus att hon var nog på bra humör idag. för hon vill typ att jag ska till peace and love i sommar också. kom igen. är det någon som ska dit? eller vill dit? med mig.
jag hängde med hannah idag. hon är lite som min mamma. just på det jag beskrev liksom. förstår mig. du är ganska bäst.
åh. jisses vad jag gillar dig mycket.

Kommentarer:
Postat av: Fialotta :D

Jag ska!! :P

2011-02-11 @ 09:05:37
Postat av: hannah

åh myseee. en vecka efterbliven bara, du är ganska bäst du med. ser fram emot våra frustrations-rök-pratstunder i framtiden. glad att jag har dig! pyss

2011-02-18 @ 10:52:04
URL: http://percy.devote.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0