kullerbyttor

2011-02-04 @ 20:15:47
SÅNNA GJORDE JAG. i massor idag. kände mig mer än berusad. full liksom. hela budosalen snurrade. och plötsligt låg jag under hannah som filmade. fram och tillbaka i den lilla salen studade vi runt. det blev en åtta minuters film. den är minst sagt osmickrande. men jag blir glad av den.
gu som jag har dansat runt och sjungit här hemma. som en, jag vet inte vad. jag är inge vidare bra på liknelser.
men nu tänkte jag fara till solsidan! goskalas.
en favvis som gör mig glad just nu är hela denhärmeningen. om du klickar förstås.
till denna knasbollen ska jag fara nu.

Kommentarer:
Postat av: Isse

<3

2011-02-06 @ 01:16:18
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0