strax dags för slagsmål men först kommer blåsljud

2011-02-23 @ 11:45:20
VARFÖR HAR JAG VARIT SÅ FRUKTANSVÄRT BITTER DEN SENASTE TIDEN. blivit småsur på människor i smyg utan att dom vet varför. pratat alldeles för mycket skit med mamma.
jag verkar nog ganska ensam om man läser min blogg. allt är så grått och ibland någon helg så är jag med någon vän. men annars massa ilska och glädje att inte dela med mig av. så jag delar med mig till min blogg. min internetsida som vem som helst kan se och läsa. jag ska skärpa mig. skriva om jag har något vettigt, fint eller glatt att säga. annars får det vara. jaja. jag är sjuk. nu ska jag dricka te och plugga.
men jag är glad ändå. på något vis, på många vis.
emmaboda. sommar. bra vänner. kanske nya vänner. åh, jag blir alldeles varm.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0