citronpannkaka

2011-01-27 @ 20:58:46
JAG ÄR JU FRUKTANSVÄRT HOPPLÖS. var är viljan i mig. nej tack jag är nyttig. säger jag när jag erbjuds. så när jag stiger innanför dörren har mamma lagat pannkakor. plågsamma mat. vanor. blöörgh. jag har ju verkligen ingen motivation. jag började inte idag. imorgon kanske. komigen lydia. you can do it.
mitt humör har verkligen varit en karusell den senaste tiden. drog inte ens lite, nej inte det minsta på munnen under sista lektionen. jag mådde skit. ville sjunka ner genom de fyra våningarna jag befann mig ovan. gråta och skrika. tittade ut i vintermörkret på vägen hem. jag var någonstans därborta. för tiden försvann och plötsligt var det dags att gå av bussen. väl hemma efter domdär pannkakorna med citron på hoppade jag runt av glädje likt igår.
jag har fått påminna migsjälv att jag faktiskt är 16 år och att jag befinner mig mitt i tonåren. kanske inte den perioden man utvecklas och sådant. men ändå.
imorgon blir det skridskor. ströva i secondhand-butiker med ida.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0