En kosmisk blandning av musik och kaffe

2011-01-10 @ 00:23:40
JAG FICK ÄRAN att bli kallad just det. Fint tycker jag. Sött osv. Men så ligger jag här i min för-bred-för-att-endast-ligga-en-i säng. Lyssnar på musik medan resten av huset sover tungt. Behöver sova. Kan inte sova. Hatar när det blir så. Jag borde ha börjat vänja tillbaka mina gamla rutiner för en vecka sen. Nu är det försent. Jag kommer gå som på jetlag hela veckan. Med skolstart och grejer. Åh. Eller ush. De är förmycket som saknas. Ja vill. Ja men vill och vill. Men jo jag vill. Vill bli kär. Så länge som ja gått utan ens en hemlig småförälskelse. Jag saknar den där känslan som studsar och värmer hela kroppen på ett härligt sätt. Visst låter det klychigt men sanningen talar. Helt ärligt. Och lite för ensam ligger jag i min för-bred-för-att-endast-ligga-en-i säng. Ja ensam med ett täcke som värmer. Inte solen. Och inte nåns kropp. Utan mitt också för-stort-för-att-endast-en-ska-ha-det täcke. Drömmer om att bli kär. Tjaa, jo men varför inte?

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0