fota lite

2011-01-25 @ 19:11:01

PÅ MIGSJÄLV. nej men lägg av vad ovanligt. äsh. jag vet inte. ville visa upp min nya skjorta samt earcuffen som ja gjorde om lite. finfin kvalitet. mac levererar.
frukosten imorse var super lyckad med tända ljus, te, juice, scones och framför allt bra sällskap. det får göras om. vandrade i snöstormen med massor av klädeer och paraply. mitt hår är inte gjort för dagar som denna. det kan få hålla sig i sin raka form.
nu måste jag börja vara seriös. allvarlig. målinriktad. jag SKA bli bättre i skolan. ush. aldrig varit så sämst som jag är just nu.

Kommentarer:
Postat av: Isabelle

Puss hej kolla bloggen ♥

2011-01-25 @ 23:13:36
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0