nu ska jag berätta vad jag vill

2011-01-31 @ 20:02:58
JAG VILL KLIPPA MIG. sådär kort. kanske precis till axlarna. men vad jag kommer ångra mig. det börjar bli lika långt som innan jag klippte mig i somras. men jag tror jag skulle se så liten ut. jag vill passa i det. åh. jag har min drömbild.
jag vill införskaffa ett par bruna fransskor till våren. åhåhåh.
jag vill ha en rätt stor. kanske brun. jacka. kanske blå. men som går inte längre än till rumpan.
jag vill ha en till jacka. en svart skinnpaj. kort, men lite större. så man kan trycka in en massa koftor och tröjor under. gu va mysigt.
jag vill. eller behöver. eller snarare är i akut behov av ett par svarta byxor.
jag vill hitta ett par riktigt fräna, lite runda, solisar. så jag är redo för vårsolen.
jag vill göra om mitt rum. vilken fin bild jag har i huvudet. om man ändå kunde skriva ut bilder man har i huvudet. skit också.
jag vill färga ögonbrynen.
jag vill hitta en.sån.ascool.liten.mössa.som.alla.andra.har. främst svart. gärna vinröd. nedrans och rabarber för alla som har sådana. siri.. sirimedallamössorochjackor. hon är galen. åh så avis jag är.
jag vill bli tillåten att få jobba på peaceandlove i sommar. kingsofleon. kom igeeen?
jag vill ha en lite retro. stor. liten. smått sliten. klocka.
jag vill haffa ett par fula stora manchesterbrallor. såga av dom och skapa ett par shorts. gärna röda och blåa. även en massa andra byxor. bara ha ett lager av avklippta shorts.
jag vill gå på en massa 2hand och loppisar och fynda.
jag vill bli kär.
jag vill höra fågelkvitter.
jag vill se ren asfalt.
jag vill se gröna knoppar på träden.
jag vill ha vår och värme.

Kommentarer:
Postat av: Posse

sv: yeaah, när jag dansar..episkt.. hahah typ ;)



Jag viiill och viiil också massa saker!! Bli kär!! Oooh!!

2011-01-31 @ 21:05:04
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0