så var det med det. det var iallafall så.

2011-01-28 @ 20:31:13
BARA INVÄNTAR DOM DÄR FYRA. om en timma kanske. en halv. en och en halv. vet inte riktigt. ingen koll. det är ju fredag och vi ska kalasa lite här hemma i lillstugan. lär ju dra ut kameran. högtalare och data och grejer. therese amanda josefin ida. det blir bra. riktigt bra. toppen. mega toppen. osv.
sitter med soppa i en tekopp. lets eat soup in a teacup. eller asså aa. jo. gott. mat.
har börjat på en ny spellista förresten. den har lite för blandad musik. har ingen riktig struktur. jag vet inte. jag ville bara samla annan musik i en liten lista. den andra är ju min chilllista (3 L, rebell, oj de rimma ju lite). ja men aa. lite så ligger det till.
två uppdateringar!! numero uno: hannah kanske kommer ikväll också, lite senare. så det blir gos. numero dås: min braiga lista. ja men ni vet. kallare än minusgrader. den är uppdaterad. med lite lykke li. lite vit päls. å sånt. aa. schysst!!
jag är glad igen. humöret har dock svajjat idag. tror att jag lyckades dölja det helt okej. men det viktigaste är att jag är glad nu! gu va ruskigt klyschigt. typ leva i nuet. eller jag vet inte. men ja. där avslutar vi.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0