tomorrow, is a beautiful word

2011-01-20 @ 22:17:36
ÅÅH, DET VAR TOKLÄNGE SEDAN JAG LYSSNADE PÅ DEN. annars har jag en ny favorit i samlingen. fransk. jag har fastnat för fransk musik och franska filmer. så vackert. här är låten. nu tänkte jag lägga mig och mysa med musik och solitaire i min säng. den där stora sängen.
imorgon kommer bli en så fantastisk dag. ska träffa en otroligt saknad människa. amanda. vi ska gosa och göra någon sorts tårta, planned! sen ska jag möta upp alina för att gå på bio och gosa lite mer på 60 tror jag.
det är en annan sak jag fastnad för. förälskat mig lite i. kan sitta i timmar. tiden glöms bort. jag ska hitta flera sådana. 60 är kanske lite för välkänt. men det duger alldeles bra och lite till.
weheartit. jag ska också  ta sånna koola bilder.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0