världens bästa humör

2011-01-15 @ 01:04:03
VET INTE OM DE FINNS BÄTTRE BESKRIVANDE ORD PÅ GÅRDAGEN. fredag. än lycklig och gosig. på alla sätt. sov 10 timmar och borde varit utvilad. var inte det så jag var trött men på världens bästa humör hela dagen ändå. åh. älskar den känslan.
en skoldag bestående av sovmorgon, pingis, mat och engelskagrammatik. redan på morgonen hade jag bestämt att bussen inte skulle få ta mig hem direkt efter skolan. jag for in till staden följd av ida, amanda, harriet, siri och josefin. det blev fika från fetaste stället. FETASTE. american cookies i gallerian. det var inte så att man fick i sig en hel sån "kaka". gick. inte. satt på ett ställa vi inte fick och blev tillsagda två gånger. gangster som vi är. ida, josefin och jag åkte in till 60. bara för att sitta och prata. delade på en smoothie för att ha köpt något. slutade med att efter timmars prat om allt mellan himmel och jord köpte vi varsin smarrig sallad. gos. mys. helt aamen tokbra. så fint vi hade det. hihi.
klockan blev väl en bra bit över nio och vi bar oss hemåt åt var sitt håll. var helt inne i min iPod för telefonen dog någonstans mellan skitsnack och mat. plötsligt står viktor där som varit i värmen aslänge. det var trevligt och jag fick sällskap på bussen också.
sedan hemkomst har jag duschat, bytt om till mina skönaste. fulaste. kläder. gjort mig en kopp te. (vad har hänt med kaffelydia? te, liksom hallå? men båda är väl bra, sådär ibland.) suttit som fastklistrad framför datan med musik ur de små högtalarna som finns där någonstans inbyggda. pratat med massa personer. och imorgon. (om jag får ledigt på söndag) så blir det absolut filmmys. jag längtar och håller min tumme.
jätte mycket text. det var min fredag.

Kommentarer:
Postat av: idaida

mysdag! jag är sugen på kaffe. tänk om vi har bytt? :O

2011-01-15 @ 13:56:34
URL: http://coolabrudar.devote.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0