weheartit is about being as random as possible

2011-01-15 @ 14:36:38
ÄNDA SEDAN JAG VAKNADE IMORSE. vid tio. har jag suttit i sängen. fram till nu med undantag för toapaus och att hämta saker. inte ätit något annat än några få godisbitar som jag norpade ur den enorma påsen. fyra timmar. i samma säng. själv. med samma kanske 70 låtar på repeat. jag fick inte ledigt imorgon. så det blir en tråkig kväll hemma. kanske stannar i sängen tills jag somnar igen. ingen matlust. ingen pratlust. ingen lust att vara trevlig. rolig. underhållande. eller något överhuvudtaget. kanske ska lägga benen på ryggen och åka och träna. bara för att göra något ändå. eller sätta på varma kläder och ta en kvällspromenad. med musik. bara gå runt i området utan destination bestämd förutom att komma hem förr eller senare. luft. luft och motion kan behövas just nu.
energin är låg just nu.

Kommentarer:
Postat av: Posse

Ooh, så himla fina bilder!! :D <3

2011-01-16 @ 20:32:23
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0