långtråkigt/grå himmel

2011-07-14 @ 20:45:53
JAG HAR SKRIVIT OCH RADERAT. allt kändes fel. allt känns så trist och grått i denna blogg. jag är förvånad(positivt) att det är några som överhuvudtaget kikar in här fortfarande. och tillochmed lämnar kommentarer. jag ska verkligen försöka att få tillbaka headern, det känns så opersonligt, typ. jag överanvänder min webbkamera och nu kommer ännu en bild på mig.
chillar i skaune(halland) helt enkelt. skriver märkliga osköna texter. haha... åh, jag har långtråkigt.
vill ha lite cheesy stunder och sitta på stranden och dricka hallonsoda och gosa i kvällssolen med en vän. typ. lite i den stilen. cykla runt på plana gator. ja, hejdå sålänge. hehehhe

Kommentarer:
Postat av: isä

dn blogg e bezt juh

2011-07-31 @ 16:00:07
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: isä

varför tror du ja kommenterar bvarenda inlägg liks?



hööhöhöhöhöhö

2011-07-31 @ 16:00:25
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0