siri

2011-06-18 @ 18:51:34
JAG KUNDE INTE LÅTA BLI ATT TA KORT PÅ DIG. du var så fin i din blå-blommiga klänning. i dina fantastiska lockar och ett underbart leende. det där leendet man har sett varje dag, flera timmar i veckan, i ett år nu.
vi satt där utanför klassrumet spända, förväntansfulla, nästan som berusade av glädje, i väntan på att bli insläppta och få några sista ord innan vi gick vidare till aulan för att sedan förklara sommaren officiell. jag tror att stefan frågade om någon hade något att säga, väl inne i salen, han vände snabbt blicken mot siri och sa något i stil med "siri, du ska ju lämna oss". "va, vadå?" "men siri?" hörs i salen. om jag ska vara ärlig, krigade jag mot något som brännde bakom ögonlocken. det var så många blandade känslor på samma gång.
vem ska man fråga om råd på bildlektionerna, fråga om inspiration, som hon så duktigt hjälpt til med? vems guldiga lockar ska jag beundra i smyg?
siri är nog den utåtsätt, gladaste personen jag vet. siri har typ 100 olika jackor som jag gärna skulle norpa! siri är tjejen som lyssnar på britney spears i starwars-hörlurar. siri kommer vara svår-ersättlig i våran klass, men jag hoppas hon får det tok-bra i sin nya klass. kommer sakna dig sååååå. åh, siri

Kommentarer:
Postat av: alina

det här va jättefint och rörande! fin om dig fina fina siri! :)

2011-06-20 @ 19:19:43
Postat av: Isseeeeeeee

Åh så fint inläggg

2011-06-21 @ 23:26:02
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0