sxdcfgvkhj.al

2011-06-11 @ 02:08:28
JAG KAN OMÖJLIGT SOMNA NU. jag vill inte. jag vill inte sova! fan den här kvällen har varit så jäkla bra så jag gick och sjöng högt för mig själv gående i skuru. mest adele, som jag inte får nog av.
jag kan inte förklara, vågar inte ens försöka, allt skulle bli obegripliga meningar, om ens meningar, snarare ord och bokstäver. det var något speciellt med den här kvällen, kanske för att det var sommarlovets första kväll. kanske det var alla underbara människor. kanske det var vårat spontana buss sällskap som var gosigt.
fåglarna kvittrar och det kändes som om himlen blev allt ljusare för varje steg jag tog.
herregud, det var sååå mycket ljusare än så! himla iphone

Kommentarer:
Postat av: Pozz

såå.bra.kväll!! och så himla kul att så många kom till floppi! :D men shit, jag kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov...

2011-06-11 @ 22:32:47
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: isse

sommmmmmmmmmmmmmmmar <3

2011-06-14 @ 17:32:35
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0