denna märkliga glädje

2011-03-21 @ 21:05:27
JAG FÅR FÖR MIG SÅ KONSTIGA GREJER IBLAND. gjorde en ganska ambitiös mellis med en frukt/bär-smoothie och turkisk yoghurt med honung. hur bra som helst. sen fick jag för mig att ta en massa bilder. vilket nog inte är så ovanligt, för mig. skulle åkt till simon nu för att relaxa med en hel del människor. har ingen aning om vilka. men jag kunde inte. så känner jag mig kanske lite små otaggad på att blotta mig på det viset osv. ja. jag tror att vi skulle jacuzza, hehe.
men ja. här var min smoothie. hur gott? mmmm.

Kommentarer:
Postat av: Isse

det där din smutti?? oftish man!

2011-03-28 @ 15:33:25
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0