en bild säger mer än tusen ord. visst.

2011-03-09 @ 00:06:06
EFTERMIDDAGAR OCH KVÄLLAR. måndag och tisdag, har varit hur bra som helst. skola är mest pest, men när jag lämnat det har allt varit frid och fröjd. jag bastade och drack kaffe med alina igår fram till midnatt. tog en frisk promenad hem och somnade snabbt.
idag stod teater med klassen på kvällsschemat. så vi åkte in till slussen och som vi alla känt på oss, splittrades vi. jag amanda, hannah och adrian köpte varsin semla och satte oss i solnedgången för att njuta vad dagen bjöd på. det var ett fint moment(på engelska). vi gick och åt. gick och köpte varsin kaffe. in på en jagvetintevadjagskasägaomden-teater.
och herregud. jag är inte trött. nejnej. att sitta ensam kvar på bussen vid elva är inte helt fel. inga vittnen till vad som händer. jag kanske klättrade på stolarna. eller jag kanske satt och tittade ner i min tomma telefon och väntade på ett tecken att jag hade vänner. ingen vet. för ingen var där. jag går på högvarv. i don't sleep mf! okej. ja. bra. hej. nu tänkte jag lägga upp en fin gif. ungefär så någon liten själ som ändå tycks titta in här får se hur jag känner nu. okej. jag ska inte sova. nej juste. inte sova. fred ut.
ahmen juste.

Kommentarer:
Postat av: Posse

HELL to the YEAAH!! ;D

2011-03-09 @ 00:27:32
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0