här där livet knyter en liten knut på sig själv

2011-05-18 @ 19:47:16
JAG SITTER I DOM SKÖNASTE KLÄDERNA MAN KAN TÄNKA SIG. min hund ligger och pustar av den kvava värmen. och jag. ja vad fan gör jag. allt för att inte behöva plugga. "nej men jag kan följa med in till stan och äta sushi" "jag kanske ska ut och gå med wendy" "kanske ska ta och äta något mer, nåt litet" "måste ju tumblra lite. och facebooka. och blogga" "och. och. och. och. och"
jag ska säga vad jag har att göra! en analys av en låttext (superklurigt). ett historia arbete om människohandel (svårt att komma igåång!!). matte nationella på tisdag (behöver inte plugga än). ta ut två filmcitat på engelska (inte så svårt). måste väl göra klart min powerpoint om facebook också.
nänufan. ska ta nåt kallt att dricka och börja analysera rädslan.
nu köööör viiii, förövrigt är detta mina goskläder för kvällen och som jag tänkte ha i skolan imorgon.. för jag är lat och tyckte jag såg rätt soft ut i det.

Kommentarer:
Postat av: isse

sötis <<3

2011-05-18 @ 19:59:07
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Posse

Du. jag känner såå igen mig!! Asså verkligen göra allt annat än plugg!!

2011-05-18 @ 22:18:23
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0