knallrosa

2011-05-03 @ 20:16:42
NYA STRUMPBYXOR MED ROSETTER PÅ. nu kan jag ha skjorts! ja-vad-bra. fick låna en gosig tröja av hannah också, så jag är några plagg rikare. gud vad jag införskaffar prylar hela tiden. allt från tröjor och shorts till ringar och nagellack. jag målade naglarna knallrosa, förövrigt. ritade igår, audrey hepburn. slutade inte bra. jaja, kul för folk med instagram som fick se den men längre än så kommer den inte! värdelös dag, också förövrigt.
(bilden jag ritade av, ska nog göra ett nytt försök)
nästa vecka blir det bra väder! glädjeskutt, skrik, hurra och applåder för det. bra vädret!

Kommentarer:
Postat av: Isabelle

lägg upp bilden på bilden du ritaat! <3333

2011-05-04 @ 19:37:41
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0