min (underbara) kväll

2011-05-14 @ 00:25:01
DET DÅLIGA VÄDRET KOM. och där satt jag nedanför scenen med min långklänning som mestadels var dyblöt. vi köpta gula plastsaker. dom kom och jag skrek. jag kom ifrån mina vänner och blev arg på folk som trängdes. var på konstigt humör och drog dom i håret, herregud.. vad sjuk jag är. aldrig mer!
men. fan. vad. fett. och värt. och underbart. och fantastisk. och alla superlativ av alla bra ord. åh. jag blev för varm ooch nedtryckt för att stå kvar, amanda, min hjältinna och underbara vän, gick med mig och vi dansade lite längre bort.
alltså.. vadå fredag den trettonde? haha, jag skrattar åt det! men nu ligger jag nerbäddad i min säng och tänker på hur förjävligt vackert stockholm är.
i brist på bilder så är detta jag när jag chillade i lördags. olika stora ben osv. godnattiii

Kommentarer:
Postat av: Isabelle

najs beb

2011-05-14 @ 14:42:07
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Emma Louise

Var har du köpt dina shorts? Ursnygga! <3

2011-05-16 @ 19:52:57
URL: http://shineandsmile.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0