-

2011-05-29 @ 00:21:50
DET VAR EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL IGÅR. jag amanda och hannah åkte karusell och fick ont i kroppen då vi slängdes runt i den. vi köpte pizza. träffade vänner. lyckades komma in på spelningen. busade, dansade, sjöng och gungade. vi minglade lite vid busshållsp för att sedan åka hem till amanda (jag och amanda). satte oss i var sitt fönster och mådde bra. träffade viktor på bussen hem och löd hans råd att dricka te och sova lite.
hannah kom till mig i någon timme nu. sen kilade jag upp på mitt rum med chips, bubbelvatten och cougar town. nu är det bon iver som hörs i högtalarna på låg volym. natti.

Kommentarer:
Postat av: isse

åh vad mysig du är

2011-05-30 @ 22:05:42
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0