-

2011-11-21 @ 19:27:22
lyssnar oavbrutet på samma låtar om och om igen. trots att det finns andra låtar runt omkring i listan, queuear jag ändå dessa låtar. ända sedan dendär sensommarkvällen på bussen mot boo. när jag suttit och gömt mig i en grå luva i slussen och lämnat stora gråa moln bredvid mig. när vi hoppat på bussen som aldrig tycktes komma fram och vi tog varsin hörlur. basen sög, men det gjorde inget, jag föll för låten direkt. denna kväll som förövrigt var väldigt fin. när man gått efter tjugo minuter från bussen. när man möttes av så himla fina människor med varma stora famnar. när man druckit öl och rökt otaliga cigaretter. när man dansat en snutt. när man sjungit och rappat till gamla låtar. när man delat filt och blivit lämnade i det stora tältet. natten var kall och fuktig och bussen var förbluffande passande. ända sedan denna kväll har jag lyssnat på samma låtar om och om igen.

bara lite funderingar. eller något sådant.

Kommentarer:
Postat av: Isse

2011-11-22 @ 16:30:20
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0