flashbacks

2011-11-03 @ 22:59:46
jag kollar och läser mina gamla inlägg från i våras. vet inte varför, mår jag inte bättre av att läsa om hur det doftade blommor när jag steg ut ur den blåa dörren. eller hur jag satt ute i kvällssolen till åtta på kvällen minst. hur jag och hannah slängde av oss kläderna en fredag och badade. hur jag promenerat hela eftermiddagen och plockat prästkragar på vägen. picknick i en park. shorts. utomhuskvällar. jag lyssnar på dethär dethär och mer sånt och ser allt spelas som en gamal film framför mina ögon.
min morgon. och imorgon ska jag se bon iver. kommer dö lite.

Kommentarer:
Postat av: Isse

åh sakna sommar

2011-11-05 @ 17:29:45
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0