jag vill

2011-11-29 @ 20:23:07
jag vill skriva lappar, med fina ord och drömmar i ballonger.
jag vill se alla de där filmerna som jag skrivit bland anteckningar, här och var.
jag vill placera den där jordgloben på ett fint ställe i mitt rum.
jag vill hitta mer musik som gör mig så glad så glad.
jag vill gå under julbelysningen och fånga snöflingor på axlarna i stan.
jag vill gå hand i hand. och vara den lyckligaste i världen.
jag vill hitta ett litet café runt hörnet där borta där man inte brukar gå och dricka kaffe
jag vill ligga utsträckt på golvet i mitt rum och lyssna på en gammal fransk lp-skiva och njuta
jag vill spara ut mitt hår till sommaren och se ut som en sommarprinsessa, hehe
jag vill att tiden ska gå lite snabbare. slänga över täcket i mitt nya rum som en sista finish i min egna lägenhet, som helst ska vara ljus, med högt i tak, breda fönsterbrädor med utsikt över söder. det är min bo-dröm.
jag vill. jag vill. jag vill. så himla mycket. massa fina saker. åh, ja.

Kommentarer:
Postat av: Isse

then whats stopping you

2011-11-29 @ 20:40:35
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0