rycker upp mig

2011-11-06 @ 21:09:15
om jag nu själv ska bli en glad lydia. så kanske jag åtminstonne ska sluta skriva sådana emo inlägg hela tiden. herregud jag är inte 100% ledsen. men jag har haft en lite mörk period sedan skolan började efter sommaren. jag gav upp lite för mycket. men jag vill säga, nu jävlar!
ni, få, som ändå är här, kollar läser och sådant som man gör på en blogg, lite då och då, måste ju tro att jag är världens mest deprimerade/deprimerande, tråkiga och gråaste tjej. klart som fan det smittar av sig när jag är såhär. kom igen lydia. skärpning. jag har varit självisk och omogen. nu ska jag bearbeta fram gamla jag igen.
typ första veckan i skolan innan jag blev svart och psyko. fin hålling osv.

Kommentarer:
Postat av: Isse

bra beb

2011-11-06 @ 22:50:01
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: jos

härlig inställning! :)<3

2011-11-07 @ 08:03:46
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0