sned, lampknapp och en manlig hals

2011-11-07 @ 20:27:41
även om kylan är oerhört bitande och fingrarna gärna letar sig ner i fickorna mår jag nog bra igen. psykiskt alltså! från och med nu ska jag även ha med mig kameran oftare vart jag än är. och lägga upp fina bilder här, på allt och ingenting. jag ska köpa ett bra stativ så kanske det blir mindre från brösten och upp-bilder på mig.
jag vill dra på mig en halsduk och flera koftor på lager. även använda mammas gamla svarta fejkpäls-jacka. och hemma i tjocka raggsockor. jag är alltså taggad på riktig kyla och vinter.
stockholms julbelysning. eftermiddagar som känns som nätter ute. och allt som hör, speciellt december till

Kommentarer:
Postat av: Anonym

söte

2011-11-07 @ 20:48:31
Postat av: Anonym

/piss

2011-11-07 @ 20:48:39
Postat av: josef

shit. bilderna och din beskrivning fick mig faktiskt att längta riktigt mycket! mmm, vinter och jul, så himla gosit ju, stockholm blir så gosit i juletid <3

2011-11-07 @ 20:50:40
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad svårt du gör det att inte vara i Sverige, allt verkar så mysigt!!

2011-11-08 @ 19:29:32


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0