sömnlös

2011-11-13 @ 23:32:44

jag känner på mig att jag har ännu en sömnlös natt framför mig. en natt av ögongnuggande, vändningar i sängen, gäspningar och ändlösa tankar som spinner iväg för långt.
jag har för mycket mycket fantasi när jag borde sova. när jag är trött men inte kan stänga av. jag brukar fantisera om hur jag ska skriva en bok och vad den ska handla om. blir påhittig liksom.
jag kommer inte somna på ett bra tag, än värre blir det när jag ligger och knappar på telefonen. det kanske är stress, ja, telefonstress. att alltid uppdatera och kolla överallt. ska ge sömnen ett försök. så godnatt.


Kommentarer:
Postat av: Isse

ååh jag har pockså inte kunnat somna senaste dagarna, hate it

2011-11-17 @ 17:23:36
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0