☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

2011-10-28 @ 18:18:34
får man känna sig värdelös, sorglig, arg, ledsen och ensam när man precis fått lov? egetligen inte, men jag kan fan inte styra mina känslor i mitt fruktansvärt uppfukkade liv just nu. känns som att inget riktigt går i min väg. jag har ingen kraft att ens lyfta mig och sätta mig vid köksbordet för mat.
ingen ork. ingen lust. ingen känsla. uppgivenhet. ensamhet. tystad. jag lovade mig själv att inte bli såhär igen. men ikväll är jag bara trött och får känna mig sorglig. allt kommer storma på mig i en enda dunderfeber.
jag behöver bara komma bort. bort från allt liksom. göra det som känns nödvändigt och verkligen vila. behöver sova borta. men orkar inte resa mig upp.

Kommentarer:
Postat av: isse

jag känner igen detdär :( aså i mig själv inte dig



bebi <345678

2011-10-28 @ 18:35:12
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0