up with your turret. aren't we just terrified?

2011-10-27 @ 17:04:43
den träningsvärken från gårdagen. plus enkilometers simmning idag. plus att rädda barbara från botten, hen fick inga kallsupar, men det fick jag. bland det värsta jag gjort "frivilligt".
sitter och klickar "unlike" på alla sidor jag like:at i mina unga facebook-år. jag slår mig i pannan, suckar, och trycker på knappen. slog mig hårt i pannan nu, när jag såg att det var över 400 sidor. nej jag ska ta och sätta tänderna i mina studier.

Kommentarer:
Postat av: Isse

haha jag har också typ unlikeat allt lol

2011-10-27 @ 17:23:52
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0