oktober

2011-10-02 @ 20:23:56
drar det fuktiga och nu lockiga håret bakom örat. det envisas så att hänga framför ögonen. på mig, men det ser alltid ut att gå så bra för alla andra. försöker via tankekraft försöka få fyr på brasan bakom mig, igen. inget denna dag har gått som tänkt. jag kom hem runt tre inatt efter att ha väntat på bussen några för många minuter och att sedan ha missat sista bussen till min dörr. paranoid och livrädd gick jag uppför och nerför. vägarna tycktes bli allt smalare och mörkare. jag kunde heller inte inse att det var jag själv som gjorde alla ljud runt omkring mig. vände mig snabbt när jag hört ett kraffs. jag trampade på ett nerfallet lönnlöv. småsprang. kallsvettades. andades korta snabba andetag. fick till slut upp nyckeln ur den ändå tomma väskan efter 7 sekunders panik.
annars var kvällen lyckad. tjejmiddag hos filippa. vi åt god mat utomhus. spelade galenpanna. viskade i soffan. dansade i ett nedsläckt rum. vi hade kanske tre olika "evenemang" efter när vi skulle åka från filippa. liksom saker som skulle hända. allt blev inställt typ. vi slutade i en hög i två soffor hos thor. under filtar tittandes på tv. den mörka oktobernatten var isande kall. det känns som om man borde vänja sig vid kylan nu. men det är nästan så jag omedvetet vägrar.
jag tror jag vaknade av wordfeud imorse. såg framför mig en pangfrukost. en dag av koncentrerad matte-pluggning. jag skapade istället en ny lista på spotify

det här var typ det fulaste rörigaste inlägg någonsin. och längsta. men jaja.

Kommentarer:
Postat av: isse

i subscribet bby

2011-10-03 @ 19:36:34
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0