finistjejen

2011-10-07 @ 22:30:13
jag är så himla inspirerad, alltså vad gäller kläder. jag vet exakt vad jag vill ha! och högst upp på min lista står, okej det är nog delad förstaplats, stora byllsiga koftor, gärna typ klarröd eller annan fin färg och långlånglång a skjortor, alltså klänning, som liksom slutar liten bit ovanför skorna. knappar hela vägen, någon ganska neutral färg. kortärmad. sen hittade jag världens finaste ryggsäck idag, svart i sammet typ, jag tänkte köpa den imorgon.
jag har ätit middag och druckit kaffe med alina ikväll. så himla fantastisk vän. nu sitter jag i en alldeles för djup fåtölj och försöker rota fram någon sorts vilja ur mig. äter mörk choklad och dricker ännu en kopp kaffe och vet att jag inte kommer somna ikväll utan att ha kollat på minst tre filmer.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Åhh ja vill ocks¨å va superkläd inspirationad wä, hatar mina kläder

2011-10-08 @ 12:47:05
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0