2km loppis

2011-09-04 @ 19:10:08
JAG ÄR SÅ NÄRA ATT TA TAG I SAXEN IGEN. jag blev så inspirerad av ida, som klippte mycket kortare.
vi struttade runt i aspudden. bland skor, klockor, lp-skivor, smycken, jackor, leksaker och diskmaskiner. jag gick hem med en jacka och en ofungerande klocka. vår föda var banankaka, kaffe, godis, och coca cola. helt klart bra och nyttigt.
mina fingertoppar ömmar efter ett gäng ovana drag på gitarren. spelar inte så ofta längre. brukar inte orka liksom.
här är jossan och ida. som är allmänt babelishious. och om ni klickar på deras namn så hamnar ni på deras underbara bloggar.
nu ska det skrivas repotage. lycka till säger jag till migsjälv. hejdå.

Kommentarer:
Postat av: Jossan

snuffii hihi <3

alltsåå reportage-helvetet... wää men lycka tilll!!

2011-09-04 @ 19:54:52
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: isä

plong

2011-09-05 @ 18:33:42
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0