blä

2011-09-04 @ 19:31:35
KUL ATT JAG VERKLIGEN INTE KAN SLITA MIG FRÅN DATORN. och att jag har uppdaterat denna blogg något perverst sista tiden. mår nästan illa av tanken att jag skriver så mycket konstigt. lägger upp konstiga bilder. ja allt är allmänt oväsentligt. orkar inte göra svenskan. det får bli en standard-sista minuterna-innan-midnatt-imorgon som jag sitter och gör detdär jävla repotaget. fuck this shit. im going to bed. typ.
jackan. klockan. jag har tydligen, ja uppenbarligen huggtänder. och även dubbelhaka(?). trevligt.

Kommentarer:
Postat av: isä

pling

2011-09-05 @ 18:33:39
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0