lplplplplplplp

2011-09-14 @ 16:26:30
FÖRSTA GÅNGEN JAG LYSSNAR PÅ LP. asså det är typ det allra underbaraste. kanske är det alla gamla retro låtar.
det började med att jag lyssnade på the smiths på spotify. mamma säger att just den där plattan lyssnade hon på hela tiden när hon flyttade till stockholm. hon hade den på lp. jag sprang ner i källaren. skivan var bubblig, och går inte att lyssna på. vilket suger, för det hade varit det bästa av allt. the smiths på lp, åh herregud. mamma hade en gamal spelare också, som jag lyckades koppla ihop med vår lilla högtalare. nu lyssnar jag på eldkvarn. det är så underbart. på köksgolvet ligger utspridda skivor. en bit över hundra iaf.
jag är så taggad på att köpa massa bra. och en bättre högtalare till spelaren. taggad. åhh, jag mår bra.

Kommentarer:
Postat av: Isseeeeeeee

Åååååh nu blir ja taggad på å gå igenom alla våra!! Lp är så jimla tufft

2011-09-14 @ 16:48:46
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0