lista

2011-09-02 @ 21:48:00

allmänt
namn: lydia astrid månsson.
piercingar: haft hål i öronen… men inte längre
tatueringar: vill gärna ha nåt. f.u.n.d.e.r.a.r.
längd: enåsexti kanske
skostorlek: 37, typ.
hårfärg: brun
fräknar: några på näsan
är du kär i någon: nepp
önskar du att du bodde någon annanstans: frankrike typ, om något liksom
tycker andra att du är attraktiv: stel fråga. hehe kanske, ja vet inte
tycker du att du är attraktiv: ibland
vilket shampoo använder du: ingen aning. den av alla hundra flaskor som står närmast.
vilken parfym använder du: från makeupstore. hehe
vad är du rädd för: ensamhet. mörker. höjder. standardrädslor typ
gillar du berg-och-dalbana: absolut!

senaste
film du hyrde: min familj hyrde ’tusen gånger starkare’, men den såg jag aldrig
film du köpte: har inte köpt en film på flera år 
låten du lyssnade på: visade min bror en a capella version av ’scary monsters and nice sprites’ på dintub. 
låten du hade på hjärnan: ^^^^
låten du laddade ner: använder mest spotify, men hela bon ivers senaste skiva, innan den gavs ut, hehe bus.
personen du ringde: amanda, imorse
personen som ringde dig: pappa
sms: harriet skrev typ ’oj’ till att jag mådde dåligt och inte kunde hitt på nåt ikväll. fml.
tv-program du tittade på: orkar inte ens tänka, kollar inte på tv
personen du tänkte på: nu började jag tänka på alla som jag borde ha tänkt på.. så, massor.
saken du köpte: en tshirt från weekday.

favorit
mat: sushi typ. mår illa av tanken av mat just nu.. hehe
låt: measurements – james blake är bra. väldigt bra
dryck: bubbelvatten. eller superköttig apelsinjuice. eller flädersaft. eller kaffe. tönt.
kläder: gillar mina docs. krage under en tröja. lite så
film: asså, the breakfast club var så. bra.
bil: ingen koll på bilar. alls.

antal
gånger du varit kär: aldrig på riktigt tror jag.
gånger ditt hjärta brustit: kanske inte brustit. men aa..  
hjärtan brustit på grund av dej: ingen, hoppas jag. det borde jag nog vetat
gånger ditt namn varit med i tidningen: aldrig tror jag.
ärr du har på kroppen: en hel del.. jag har ett från en mygga från sydafrika som jag fick för typ 8 år sen

övrigt
vad har du gjort idag: skola. fikade med harriet och niklas. handlade med pappa. känt mig sjuk.
var det kul: 1. nja 2. jopp 3. ok 4. vidrigt
hur tidigt stiger du upp: om de e skola så mellan halvsju och nio. annars längre
gillar du att slåss: nej
vad ska du göra ikväll: skulle åkt till stan. men mår piss. sitter i den hårda fåtöljen. tänkte lägga mig i sängen och kolla på film.
är du seriös: det beror väl på liksom
vad är du allergisk mot: inget
var har du ont: huvudet. och mår illa. 
använder du hårspray: ibland
kan du stå på händer: hehe nej
favorit serie: så dålig på att följa serier. tänkte införskaffa några kvalitetsboxar.

mer övrigt
gillar du ketchup: hatar.
är du glad nu: njää
var du glad igår: yes i was
känner du någon som jobbar på sjukhus: säkert nån förälder
vad dansar du till: sånt som man kan dansa till. allt. ne, ja vene. min fäztlista kanske.
kan du sjunga: jag har hört det. men jag vet inte..
mer värt än guld: cheesy svar.. kärlek och vänskap typ. allt sånt.
land jag vill besöka: usa, afrika och frakrike igen. sen typ australien, grekland osvosv
ska bli skoj: med partaj imorn, typ. och långloppis på söndag. hihi
ska inte bli skoj: att antagligen vakna med samma helvetes huvudvärk imorgon
sparar till: nästa sommar typ. ny kamera.. 
väntar på: att listan ska bli klar. almost there.
pålägg som gäller: ingen påläggstjej. ost, avokado typ
dagens dryck: bubbelvatten.


Kommentarer:
Postat av: isä

åh vikken kul, kanske gör den jag med lol :3



Men "tycker andra att du är attraktiv:" Ändra den til Jaaaaaaaaaaaaa

2011-09-03 @ 14:58:58
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0