fredag lördag söndag

2011-09-25 @ 20:15:02
det var en rätt bra helg. i fredags dansade vi runt i stan. från max balkong, till vitan, till slussen(hur länge som helst) till värmdo, till taxi, och jag och harriet vandrade långsamt från skurustugan och in i köket för nattmat. jag satt och hyvlade ost och drack vatten. vi låg under varsin filt hela lördag och sov sedan hos henne. imorse satt jag och harriet och åt frukost på hennes balkong. jag lyckades göra kaffe i en obegriplig kaffemaskin. morgonsol och filtar. yoghurt och müsli. kaffe. åh, ja det var en fin morgon.
nu är det jag som har en vanlig söndagssvacka. allt suger.
bild från när jag och harriet åt på sturehof. jag hade niklas mössa.. haha

Kommentarer:
Postat av: piss

jhmmids

2011-09-26 @ 02:03:21


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0