seriöst har gett upp detta med rubriker

2012-04-14 @ 13:37:42
dör just nu i trött-och-magknip-döden. ja, och när jag känner efter så har jag ju faktiskt rätt ont i huvudet också. igår tog vi bussen ut i ingenstans. dansade. gjorde korttrick. snurrade runt inne på toaletterna(himla kul, haha). gjorde/tog standard filmer/bilder som mest blir suddiga osv. gjorde snöänglar. fick genomblöta strumpor. spelade gitarr och sjöng. kom underfund med att jag inte skulle komma hem. sov på golvet i en tvättstuga och skakade av köld. och bussarna kom inte. och snön var djup. och nu ligger jag hopkrupen i ett hörn(äntligen hemma) med kuddar och täcke och kaffe. ska bara kolla på film. och sova mer än de 30 minuterna jag sov inatt. amen. typ

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0