.

2012-08-30 @ 09:16:27
ligger forfarande i sängen. invirad i mitt stora rutiga täcke. känner efter, och, jo, jag har ont precis överallt. om jag verkligen verkligen koncentrerar på en del av kroppen, jo, det  gör ont. 
jag vill inte vara energilös. jag vill inte ha ont i precis varenda liten del av min kropp. jag vill ha tillbaka min matlust. jag vill inte må illa. jag vill inte att det svartnar för ögonen varje gång jag reser mig, trots att jag gör det långsamt. vill kunna åka hemifrån utan att trilla ihop av utmattning. 
är inne på min 2,5e sjukdag. redan trött på det. imorgon ska jag till skolan oavsett. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0