2012-08-18 @ 22:37:00
står mellan så många känslor just nu. ångesten som uppstått ikväll över att jag inte är ute och suger ut de sista dropparna ur sommarlovet. frustration att jag inte gjort allt jag velat. (och juste, detta passar jättebra att läsa till detta, min nyfunna kärlek) glädje att jag ändå gjort så pass mycket. lättad att snart få rutiner. rädd för trean.  ledsen att jag inte är med mina vänner just nu. fylld med längtan till min födelsedag och framförallt kommande vår. förbluffad över hur allt gick så snabbt. hur det som man längtar efter hela skolåret snart är över. hur kan tio veckor kännas som en.
jag har badat i solnedgången. skakat sand ur hårbotten. promenerat i fuktiga nätter. skrikit tills rösten svikit mig. druckit mig perfekt berusad(trots att jag kickade igång lovets första kväll med en riktigt dålig fylla.). gjort egen flädersaft. suttit ute på en brygga med fina vänner. varit i köpenhamn. festivalat. ätit jordgubbar smultron hallon och blåbär från vår egen trädgård. säkert ätit en hel vattenmelon. jag har haft flertal jag skulle kunna dö nu, men dö lycklig-moment. jag har läst böcker. skrapat ihop enkronor för att få ihop pengar till cigaretter. vet inte om jag varit mer teenage crime än vad det verkar, aja. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0