?

2012-12-12 @ 13:14:00
lite frågisar i brist på livsinspiration.
var hittar jag din mössa? var det länge sedan? (mest om acnemössan)
jag har köpt mina mössor med diverse tryck på på cubus och sytt på märkena själv för det tycker jag är fint. köpte dem för rätt länge sedan men vad jag vet ska de finnas på vissa affärer fortfarande.
 
vart har du köpt din guldkedja(halsbandet)?
topshop! den har egentligen typ ett stort hjärta på sig, men det tog jag bort! 
 
vad använder du för hårfärg?
asså jag har fått denna fråga fler gånger och det blir ju lite kbäppt eftersom resultatet blir ju olika beroende på vad man har för färg och så innan färgning. men jag använde någon loreal tror jag. men mitt hår blev ju svart/lila efter den färgningen så den har tappat rätt mycket, så den färgen ger inte hårfärgen jag har nu.
 
vart är kappan från?
min svarta kappa är från monki!! 
 
var har du köpt dina örhängen? (guldknopparna?!?)
köpte dem för 20 kr på stadsmissionen. det är även klipsörhängen då jag ej har hål sedan några år tillbaka.
 
gör du något speciellt med dina ögonbryn för att få dem så breda och fylliga?
åh, får bara beröm för mina ögonbryn på min blogg och instagram, alla andra i min omgivning tycker inte om dem så det är kul att höra att någon tycker om mina fetingbryn. - jag har gjort mycket med mina ögonbryn "genom tiderna". ett tag målade jag dem med brun maskara. ett tag med svart eyeliner(orkade aldrig köpa ögonbrynspenna). den senaste tiden har jag använt en svart ögonskugga med typ guld i(blir lite brunaktigt men mest mörk. och jag glittrar i vissa ljus, haha.). problemet med mina "orginal"bryn är att de är så glesa. så brynen ser ljusare och mer ickeexisterande ut. därför fyller jag i dem. ordentligt. jag gillar bryn. så är det.
 
sedan vill jag passa på att tacka för alla andra fantastiska superfina kommentarer. det glädjer mig en mörk decemberkväll. tack tack tusen tack. ni är så fina.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0