+

2012-12-04 @ 20:10:00
sitter skräddare framför brasan. dricker te och försöker kurera min förkylning. tänkte plugga diverse ämnen men kom inte längre än till google. och från google grenade sig buddhas lära till julklappsresearch. åh. börjar bli stressad för det också. att jag ens ska ha råd med klappisar till alla jag vill ge till och att det blir nåt bra. prestationsångest. julångest. och mitt i allt ska jag komma på vad jag själv vill ha. julafton och födelsedag inom loppet av en vecka. 
jag är så jävla risig. orkar inte tvätta håret och blä. kan inte skolan bara snöa igen. är alldeles för trött på den trots ynka 13 skoldagar kvar.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0