snöellisnö

2012-12-05 @ 13:17:20
tryckte på snooze 7 gånger. i den 58e minuten efter mitt första alarm kommer pappa in i rummet och direkt försvarar jag mig, jaja jag ska gå upp. varpå pappa inte alls pratar om att jag borde vakna utan att bussarna inte går i skuru. jag somnar om och vaknar ungefär halva skoldagen hade gått. insnöad. iskall. förkyld. och energilös. har genom radio hört om diverse väder och trafikrapporter. tycker synd om alla som pallrat sig till skolan men inte kommer hem nu. är själv glad att jag sitter invirad i filt framför brasan. tänkte kolla på film idag. dricka kaffe. och försöka plugga lite.

Kommentarer:
Postat av: Ctina

aaw vilken fin vovve

2012-12-12 @ 20:28:08
URL: http://ctinasunnegardh.blogspot.com


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0